hétfő, 15 október 2018

Hirdetőknek, szponzoroknak

Az igazi kérdés: Megéri a cégünknek az adott sportklubnál hirdetni, őket szponzorálni?

A piac jelenlegi kíméletlen szabályai között elengedhetetlen, hogy cége teljes mértékben tisztában legyen azzal, hogy egy adott sportklub szponzorálásával vagy annak reklámfelületeinek használatakor pontosan milyen és mekkora közönséget tud elérni, hány embert tud megszólítani. Tudnia kell, hogy milyen reklámértékkel bír az adott felület?

Cégünk részletes médiaelemzéssel feltérképezi a nyomtatott, online és elektronikus sajtóban történt megjelenéseket (például egy sportoló mezén látható szponzor logóját, hol, hány példányban és milyen méretben volt látható). Azokat szakszerűen rendszerezi, az aktuális hirdetési értékeket figyelembe véve beárazza és így naprakész adatokkal látja el a megbízókat azzal kapcsolatban, hogy mennyire éri meg az adott felületen megjelennie.

Szolgáltatásunk rendszeres igénybevétele mellett

-          kristálytisztán láthatja, hogy megéri-e Önnek a szponzoráció/hirdetés adott formája,

-          a konkrét számok tükrében könnyebben tervezheti vállalata pénzügyeit,

-          precízebb átláthatja vállalkozásuk marketing mozgásterét,

-          jobban targetálhatja leendő ügyfeleit.

Személyre szabott szolgáltatásunkkal kapcsolatban keressen minket bizalommal!