hétfő, 10 december 2018

Sportkluboknak

Az igazi kérdés: Hogyan győzzük meg a szponzorokat, hirdetőket, hogy minket válasszanak?

Sok egyesület, klub küzd pénzhiánnyal, amely képes megbénítani a működésüket, ellehetetleníti mindennapjaikat, visszaveti teljesítőképességüket, megnehezíti tervek végrehajtását. Ezen helyzet megoldásában nyújt segítséget szolgáltatásunk.

A hirdetőket, szponzorokat meg kell győzni arról, hogy jó választás, ha az adott sportklub hirdetési felületeit (sportfelszerelések, sportlétesítmény reklámhordozó felületei, stb.) használják brandépítés vagy reklám céljából? Akkor nincs is egyszerűbb ezen helyzet kezelésére, mint megbízni cégünket, hogy készítsenek egy részletes reklámértékmérést, amely a nyomtatott-, az elektronikus, az online sajtó részletes adatgyűjtésével és elemzésével pontos képet ad arról egyesületüknek, hogy mekkora marketing-értékkel rendelkeznek. Reklámcélra felhasználható felületeiket hány embert, milyen módon érnek el? Ez számszerűsítve milyen értéket képvisel? Így hiteles tárgyalási alappal rendelkezhetnek az szponzorokkal/hirdetőkkel való megbeszéléseken.

Ezen adatok birtokában már nem egy homályos lábakon álló opcióként lehet felkínálni a reklámfelületeket szponzorációra/hirdetésre az ügyfélnek, hanem számadatokkal alátámasztva lehet rávenni: befektetése milyen ismertséget generál neki, milyen „megtérüléssel” kecsegteti.

Személyre szabott szolgáltatásunkkal kapcsolatban keressen minket bizalommal!